Przedsiębiorcy - Rachunek rozliczeniowy

Posiadaczem rachunku może być:


Podmiot prowadzący działalność gospodarczą:

osoba fizyczna, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, utworzona zgodnie z przepisami prawa, jeżeli jej przedmiot działania obejmuje prowadzenie działalności gospodarczej.


Inne jednostki organizacyjne:

instytucje finansowe, instytucje i organizacje społeczne, polityczne, zawodowe, fundacje, stowarzyszenia i inne jednostki utworzone zgodnie z przepisami prawa, nie prowadzące działalności gospodarczej.


Otwarcie rachunku

Aby otworzyć rachunek należy złożyć wypełniony formularz wniosku o otwarcie rachunku bankowego. Wraz z wnioskiem w zależności od statusu prawnego należy przestawić:


  • aktualny dokument zawierający dane wnioskodawcy oraz informujący o jego statusie prawnym,
  • zawiadomienie o nadaniu numeru REGON oraz decyzję w sprawie nadania NIP,
  • ewentualne pełnomocnictwa jeśli wymaga tego forma prowadzonej działalności.

Posiadanie rachunku pozwala na:


  • swobodne dysponowanie środkami za pomocą własnej karty bankomatowej oraz kart płatniczych Visa akceptowanych w tysiącach punktów i bankomatów na terenie kraju i za granicą,
  • wygodne formy rozliczeń z kontrahentami,
  • dokonywanie rozliczeń w czasie rzeczywistym (ELIXIR),
  • dokonywanie natychmiastowych przelewów między jednostkami organizacyjnymi banku,
  • lokowanie nadwyżek na lokatach terminowych,
  • składanie stałych zleceń,
  • korzystanie z usługi Internet Banking,
  • korzystanie z usługi SMS Banking,
  • telefoniczny dostęp do informacji o rachunku poprzez Bankofon,
  • korzystanie z usług bankowych bezpośrednio ze swojej siedziby - Home Banking,
  • zwiększenie płynności poprzez wykorzystanie przyznanego limitu kredytowego w rachunku.

Bankofon

Posiadacz rachunku może złożyć w Banku prowadzącym rachunek pisemną dyspozycję dotyczącą korzystania z automatycznej usługi udzielania telefonicznej informacji o stanie rachunku.


Internet Banking

Umożliwia dostęp do rachunku za pośrednictwem sieci Internet. W ramach tej usługi Klient może przeprowadzać szereg operacji takich jak:


  • definiowanie i wysyłanie przelewów,
  • składanie zleceń,
  • zakładanie oraz likwidacja lokat,
  • przeglądanie i wydruk historii, a także bieżącego salda posiadanych rachunków,
  • zamawianie listy haseł jednorazowych.

W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, połączenie z Bankiem jest szyfrowane 2048 bitowym kluczem certyfikatu SSL EV. Każdy Klient internetowej bankowości elektronicznej otrzymuje unikalny identyfikator oraz listę haseł jednorazowych przy pomocy których podpisywane są transakcje wykonywane na rachunku. W dowolnym momencie Klient może sam unieważnić tę listę, gdy zachodzi podejrzenie, że dostęp do niej mogły mieć osoby nieuprawnione.


SMS Banking

Usługa umożliwia uzyskanie informacji, w postaci komunikatów SMS, o saldzie swoich rachunków za pośrednictwem telefonu komórkowego z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon Klienta. Informacje mogą być wysyłane zgodnie z dyspozycją Klienta:


- po operacji bilansowej:

  • każdej,
  • Winien,
  • Ma.

- na koniec dnia:

  • roboczego,
  • roboczego, gdy saldo uległo zmianie.

Podstawowe zalety systemu:


  • wygodna i szybka informacja o stanie rachunków poprzez SMS każdego dnia roboczego, gdy saldo uległo zmianie,
  • dostępność 24 godziny na dobę.

Home Banking

Home Banking umożliwia zarządzanie własnymi środkami na rachunkach bankowych wprost z siedziby firmy. Forma ta pozwala realizować wiele operacji finansowych i pomocniczych bez konieczności odwiedzania placówki bankowej.


Za pośrednictwem Home Bankingu można:


  • składać krajowe polecenia przelewów,
  • sprawdzać wysokość salda rachunku,
  • przeglądać historię transakcji,
  • pobierać wyciągi i drukować w kilku formatach,
  • uzyskać informację o obowiązujących kursach walut,
  • uzyskać informację o produktach bankowych oraz obowiązującej taryfie prowizji i opłat.

Home Banking zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa poprzez szyfrowanie przesyłanych danych kluczem RSA. Dodatkowy atut aplikacji stanowi odrębna autoryzacja przelewów przez właściciela rachunku oraz połączenie z Bankiem zestawiane w oparciu o tunel VPN IPSec. Nie bez znaczenia jest też pomoc pracownika Banku w miejscu siedziby Klienta w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z poprawnym działaniem aplikacji.


Własna karta bankomatowa

Warto posiadać własną kartę bankomatową:


  • karta zapewnia stały, szybki i wygodny dostęp do środków zgromadzonych na koncie - saldo aktualizowane jest na bieżąco,
  • pozwala uniknąć ryzyka związanego z noszeniem gotówki.

Przy pomocy karty własnej można:


  • dokonać wypłaty gotówki w bankomacie do wysokości salda na rachunku lub przyznanego limitu,
  • sprawdzić aktualny stan rachunku,
  • dokonać zmiany numeru PIN,
  • drukować historię operacji na rachunku.

Przedsiębiorcy - Karta Bankomatowa

Strona główna

O nas

Aktualne promocje

Oferta Banku

Kontakt z doradcą

Kontakty

Logowanie

Misja Banku Klienci Indywidualni Infolinia - Karty Płatnicze Polityka Prywatności
Władze Banku Przedsiębiorcy BS Sochaczew
Historia Rolnicy
BFG
Pliki do pobrania

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie

Projekt, kod, wykonanie: Mariusz Wiśniewski. Witryna jest własnością Banku Spółdzielczego w Sochaczewie. Prawa autorskie zastrzeżone © 2011-2017.

Strona internetowa zgodna ze standardem W3C XHTML 1.1