• 05 lutego 2021
  • 14:32

Procedura kredytowa w związku z COVID -19

W związku z pandemią koronawirusa COVID – 19 Bank Spółdzielczy w Sochaczewie przyjął uproszczoną Procedurę obsługi i oceny wniosków kredytowych Klientów. Przede wszystkim dotyczy ona odroczenia spłaty rat kredytu z powodu trudnej sytuacji wywołanej pandemią. Dodatkowo pozwala na odnowienie kredytów i kart kredytowych na uproszczonych zasadach.

Podsumowując klient korzystający z Tarczy PFR 2.0 ma prawo do:

  1. odroczenia spłaty rat kredytu;
  2. odnowienia kredytów na uproszczonych zasadach

do maksymalnie 9 rat/miesięcy (w ramach obu tarcz PFR).

Klient firmowy może wnioski pobrać tutaj:

Wniosek o odroczenie terminu spłaty rat kredytu

Wniosek kredytowy ws. odnowienia kredytu

W skrócie oznacza to, że firma, której PKD znajduje się na liście PFR ma prawo skorzystać z wyżej wymienionej pomocy.

Podobnie klient indywidualny będący w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią COVID 19 może liczyć na wsparcie ze strony Banku.

Wniosek o odroczenie terminu spłaty kredytu dla klienta indywidualnego

Informacja prasowa reaktywacja moratorium ZBP KZBS

źródło obrazka: Obraz Gerd Altmann z Pixabay 

    Lokalizacja