Praca w naszym Banku

Dołącz do nas i buduj z nami historię

Praca w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie zapewni Ci:

 

– stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
– przyjazne środowisko pracy,
– dobre warunki socjalne,
– Pracowniczy Program Emerytalny,
– Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Oddziału Banku w Rybnie na stanowisko Dyrektor Oddziału

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę
Nasze wymagania:
Wykształcenie:
  • wyższe – preferowane ekonomiczne – bankowość/finanse/rachunkowość/prawo/zarządzanie,
  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w bankowości; w tym na stanowisku związanym
    z udzielaniem lub monitorowaniem kredytów udzielanych klientom fizycznym, instytucjonalnym, rolnikom i jednostkom samorządu terytorialnego,
  • znajomość prawa bankowego i innych regulacji zewnętrznych związanych z działalnością kredytową i depozytową banków ze szczególnym uwzględnieniem znajomości prawnych form zabezpieczeń kredytów,
  • praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw, projektów inwestycyjnych oraz działalności rolniczej,
  • praktyczna wiedza z zakresu oceny prawnych form zabezpieczania kredytów,
  • znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego.
Cechy osobowe/dodatkowe umiejętności, uprawnienia:
  • odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność,
  • zdolność łatwego nawiązywania kontaktu,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • zdolność analizowania dokumentacji finansowej,
  • obsługa komputera (MS Office).
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
  • planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału
    w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek samorządu terytorialnego).
  • motywowanie pracowników do wykonywania zadań.
  • realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych.
  • prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
  • prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
  • promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych.
  • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz negocjowanie warunków współpracy zapewniające Bankowi największą efektywność finansową.
  • nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału.
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej.
  • nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału.
  • obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych, przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu.
  • Udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre
warunki socjalne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew

w terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r.

Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno -Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Obowiązek informacyjny

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Oddziału Banku w Teresinie na stanowisko Dyrektor Oddziału

    Rodzaj umowy:

    • Umowa o pracę
    Nasze wymagania:
    Wykształcenie:
    • wyższe – preferowane ekonomiczne – bankowość/finanse/rachunkowość/prawo/zarządzanie,
    • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w bankowości; w tym na stanowisku związanym
      z udzielaniem lub monitorowaniem kredytów udzielanych klientom fizycznym, instytucjonalnym, rolnikom i jednostkom samorządu terytorialnego,
    • znajomość prawa bankowego i innych regulacji zewnętrznych związanych z działalnością kredytową i depozytową banków ze szczególnym uwzględnieniem znajomości prawnych form zabezpieczeń kredytów,
    • praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw, projektów inwestycyjnych oraz działalności rolniczej,
    • praktyczna wiedza z zakresu oceny prawnych form zabezpieczania kredytów,
    • znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel,
    • podstawowa znajomość języka angielskiego.
    Cechy osobowe/dodatkowe umiejętności, uprawnienia:
    • odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność,
    • zdolność łatwego nawiązywania kontaktu,
    • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
    • umiejętność pracy zespołowej,
    • zdolność analizowania dokumentacji finansowej,
    • obsługa komputera (MS Office).
    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
    • planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału
      w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek samorządu terytorialnego).
    • motywowanie pracowników do wykonywania zadań.
    • realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych.
    • prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
    • prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
    • promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych.
    • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz negocjowanie warunków współpracy zapewniające Bankowi największą efektywność finansową.
    • nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału.
    • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej.
    • nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału.
    • obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych, przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu.
    • Udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową.

    Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre
    warunki socjalne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
    nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

    Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
    motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
    ul. Władysława Reymonta 18
    96-500 Sochaczew

    w terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r.

    Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
    oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

    Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno -Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

    Obowiązek informacyjny

        Lokalizacja