Praca w naszym Banku

Dołącz do nas i buduj z nami historię

Praca w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie zapewni Ci:

 

• stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
• przyjazne środowisko pracy,
• dobre warunki socjalne,
• Pracowniczy Program Emerytalny,
• Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Oddziału Banku w Teresinie przy ul. Torowej 2
na stanowisko Inspektor

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Nasze wymagania:
Wykształcenie:
wyższe – ekonomiczne/bankowość/rachunkowość (ukończone lub w trakcie nauki), ewentualnie
średnie ekonomiczne dla osób z doświadczeniem w bankowości;
Doświadczenie zawodowe:
– doświadczenie na stanowisku kasjera, kasjera – dysponenta, doradcy klienta mile widzialne;


Cechy osobowe/dodatkowe umiejętności, uprawnienia:
– łatwość nawiązywania kontaktów,
– zrozumienie potrzeb klientów i umiejętność dostosowania oferty do ich oczekiwań,
– znajomość technik sprzedaży i umiejętności prezentacyjne,
– umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami Banku,
– samodzielność i dobra organizacja pracy.


Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
– obsługa klienta w zakresie kasowym oraz wszystkich produktów bankowych oferowanych przez Bank;
– obsługa kredytów dla osób fizycznych wraz z przygotowaniem propozycji kredytowej, umowy wraz
– dokumentacją dotyczącą zabezpieczeń kredytu;
– obsługa rachunków i przyjmowanie depozytów;
– obsługa klienta w zakresie elektronicznych produktów bankowych;
– wsparcie p/o Dyrektora Oddziału w pozyskiwaniu nowych klientów;
– czynności administracyjne Oddziału.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre
warunki socjalne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew

w terminie do dnia 6 października 2023 r.

Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku”.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno –Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Obowiązek informacyjny

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Oddziału Banku w Rybnie przy ul. Wyszogrodzkiej 8
    na stanowisko Dyrektor Oddziału

    Rodzaj umowy:
    Umowa o pracę
    Nasze wymagania:
    Wykształcenie:
    – wyższe – preferowane ekonomiczne – bankowość/finanse/rachunkowość/prawo/zarządzanie,
    – minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w bankowości; w tym na stanowisku związanym z
    udzielaniem lub monitorowaniem kredytów udzielanych klientom fizycznym, instytucjonalnym,
    rolnikom i jednostkom samorządu terytorialnego,
    – znajomość prawa bankowego i innych regulacji zewnętrznych związanych z działalnością
    kredytową i depozytową banków ze szczególnym uwzględnieniem znajomości prawnych form
    zabezpieczeń kredytów,
    – praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw, projektów inwestycyjnych oraz
    działalności rolniczej,
    – praktyczna wiedza z zakresu oceny prawnych form zabezpieczania kredytów,
    – znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel,
    – podstawowa znajomość języka angielskiego.


    Cechy osobowe/dodatkowe umiejętności, uprawnienia:

    – szybkie przyswajanie wiedzy, umiejętność dzielenia się nią z pracownikami i klientami Banku,
    zdolność analizowania dokumentacji i wyciągania wniosków,
    – samodzielność i dobra organizacja pracy,
    – łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, w tym
    zarządzania nim,
    – sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
    – aktywność sprzedażowa i nastawienie na wynik.

    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
    – planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału
    w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań
    związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek
    samorządu terytorialnego).
    – motywowanie pracowników do wykonywania zadań.
    – realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie
    raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych.
    – prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
    – prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
    – promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych.
    – pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie
    doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz
    negocjowanie warunków współpracy zapewniające Bankowi największą efektywność finansową.
    – nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału.
    – prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej.
    – nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału.
    – obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych,
    przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu.
    – Udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową.

    Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre
    warunki socjalne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
    nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

    Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
    motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
    ul. Władysława Reymonta 18
    96-500 Sochaczew

    w terminie do dnia 30 września 2023 r.

    Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
    oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku”.

    Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno –Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

    Obowiązek informacyjny

        Lokalizacja