Praca w naszym Banku

Dołącz do nas i buduj z nami historię

Praca w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie zapewni Ci:

 

– stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
– przyjazne środowisko pracy,
– dobre warunki socjalne,
– Pracowniczy Program Emerytalny,
– Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Oddziału Banku w Młodzieszynie ul. Walk nad Bzurą 10B, na stanowisko Dyrektor Oddziału

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę
Nasze wymagania:
Wykształcenie:

Wyższe – preferowane ekonomiczne – bankowość/ finanse/ rachunkowość/ prawo/ zarządzanie;

Doświadczenie zawodowe:
  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w bankowości; w tym na stanowisku związanym
    z udzielaniem lub monitorowaniem kredytów udzielanych klientom fizycznym, instytucjonalnym, rolnikom
    i jednostkom samorządu terytorialnego,
  • znajomość prawa bankowego i innych regulacji zewnętrznych związanych z działalnością kredytową
    i depozytową banków ze szczególnym uwzględnieniem znajomości prawnych form zabezpieczeń kredytów,
  • praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw, projektów inwestycyjnych oraz działalności rolniczej,
  • praktyczna wiedza z zakresu oceny prawnych form zabezpieczania kredytów,
  • znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego;
Cechy osobowe/dodatkowe umiejętności, uprawnienia:
  • szybkie przyswajanie wiedzy, umiejętność dzielenia się nią z pracownikami i klientami Banku, zdolność analizowania dokumentacji i wyciągania wniosków,
  •  samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, w tym zarządzania nim,
  • sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
  • aktywność sprzedażowa i nastawienie na wynik.
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
  • Opracowanie  i realizacja strategii pozyskania nowych klientów dla Oddziału i rozwoju akcji kredytowej,
  • Planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek samorządu terytorialnego),
  • Motywowanie pracowników do wykonywania zadań,
  • Realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych zapewniających Bankowi największą efektywność finansową,
  • Prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
  • Prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
  • Promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych.
  • Nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału,
  • Prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnych,
  • Nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału,
  • Obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych, przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu,
  • Udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre
warunki socjalne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew

w terminie do dnia 5 grudnia 2025 r.

Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno -Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Obowiązek informacyjny

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Inspektor w Zespole Wsparcia Sprzedaży i Marketingu

    Rodzaj umowy:

    • Umowa o pracę

    Nasze wymagania:

    Wykształcenie:

    • wyższe– preferowane ekonomiczne/ bankowość/ prawo/ zarządzanie;;

    Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

    • znajomość prawa bankowego i innych regulacji zewnętrznych związanych z działalnością banków,
    • umiejętność pracy z regulacjami wewnętrznymi instytucji finansowej (przygotowanie, aktualizacja, zgodność z przepisami prawa),
    • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności programów Excel i Word,
    • mile widziane doświadczenie w Banku lub instytucji finansowej,
    • znajomość obsługi systemu NOVUM,
    • podstawowa znajomość języka angielskiego

    Cechy osobowe:

    • szybkie przyswajanie wiedzy,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • samodzielność i dobra organizacja pracy,
    • łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność analizowania otoczenia bankowego, dostrzeganie szans rozwojowych,
    • sumienność, dokładność i odpowiedzialność                

    Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

    • opracowanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych Banku związanych ze sprzedażą produktów, usług bankowych i procesów okołosprzedażowych,
    • dokonywanie kontroli wewnętrznej na zlecenie przełożonego,
    • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie kredytów preferencyjnych z dopłatami Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i gwarancji BGK,
    • opracowywanie projektów i wdrażanie nowych produktów i usług bankowych,
    • wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy STIR,
    • wsparcie merytoryczne pracowników jednostek sprzedażowych Banku w zakresie produktów i regulacji wewnętrznych.
    Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

    Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
    motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

    Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
    ul. Władysława Reymonta 18
    96-500 Sochaczew

    w terminie do dnia 28 listopada 2025 r.

    Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
    oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

    Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

    Obowiązek informacyjny

      Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Inspektor w Zespole Obsługi Informatycznej i Cyberbezpieczeństwa

      Rodzaj umowy:

      • Umowa o pracę

      Nasze wymagania:

      Wykształcenie:

      • wyższe (preferowany kierunek: informatyka);

      Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

      • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze informatyki oraz bezpieczeństwa;
      • wiedza z zakresu administrowania oraz bezpieczeństwa środowisk IT, sieci, systemów operacyjnych Linux oraz Windows, umiejętność identyfikacji zagrożeń w systemach informatycznych;
      • mile widziane certyfikaty branżowe z obszaru IT i bezpieczeństwa oraz doświadczenie w sektorze finansowym.

      Cechy osobowe:

      • komunikatywność, odporność na stres, dyspozycyjność, życzliwość, cierpliwość.

      Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

      • help desk;
      • administracja serwerami Linux/Windows oraz stacjami roboczymi;
      • monitorowanie bezpieczeństwa sieci LAN/WAN;
      • administracja systemem bankowym;
      • opracowywanie projektów regulacji / analiz na zlecenie przełożonych.
      Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

      Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
      motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

      Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
      ul. Władysława Reymonta 18
      96-500 Sochaczew
      w terminie do dnia 20 listopada 2025 r.

      Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
      oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

      Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

      Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

      Obowiązek informacyjny

          Lokalizacja

          Ułatwienia dostępu