Dołącz do nas i buduj z nami historię
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Nasze wymagania:
Wykształcenie:
wyższe – ekonomiczne/bankowość/rachunkowość (ukończone lub w trakcie nauki), ewentualnie
średnie ekonomiczne dla osób z doświadczeniem w bankowości;
Doświadczenie zawodowe:
– doświadczenie na stanowisku kasjera, kasjera – dysponenta, doradcy klienta mile widzialne;
Cechy osobowe/dodatkowe umiejętności, uprawnienia:
– łatwość nawiązywania kontaktów,
– zrozumienie potrzeb klientów i umiejętność dostosowania oferty do ich oczekiwań,
– znajomość technik sprzedaży i umiejętności prezentacyjne,
– umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami Banku,
– samodzielność i dobra organizacja pracy.
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
– obsługa klienta w zakresie kasowym oraz wszystkich produktów bankowych oferowanych przez Bank;
– obsługa kredytów dla osób fizycznych wraz z przygotowaniem propozycji kredytowej, umowy wraz
– dokumentacją dotyczącą zabezpieczeń kredytu;
– obsługa rachunków i przyjmowanie depozytów;
– obsługa klienta w zakresie elektronicznych produktów bankowych;
– wsparcie p/o Dyrektora Oddziału w pozyskiwaniu nowych klientów;
– czynności administracyjne Oddziału.
Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew
w terminie do dnia 6 października 2023 r.
Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku”.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno –Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Nasze wymagania:
Wykształcenie:
– wyższe – preferowane ekonomiczne – bankowość/finanse/rachunkowość/prawo/zarządzanie,
– minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w bankowości; w tym na stanowisku związanym z
udzielaniem lub monitorowaniem kredytów udzielanych klientom fizycznym, instytucjonalnym,
rolnikom i jednostkom samorządu terytorialnego,
– znajomość prawa bankowego i innych regulacji zewnętrznych związanych z działalnością
kredytową i depozytową banków ze szczególnym uwzględnieniem znajomości prawnych form
zabezpieczeń kredytów,
– praktyczna wiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw, projektów inwestycyjnych oraz
działalności rolniczej,
– praktyczna wiedza z zakresu oceny prawnych form zabezpieczania kredytów,
– znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel,
– podstawowa znajomość języka angielskiego.
Cechy osobowe/dodatkowe umiejętności, uprawnienia:
– szybkie przyswajanie wiedzy, umiejętność dzielenia się nią z pracownikami i klientami Banku,
zdolność analizowania dokumentacji i wyciągania wniosków,
– samodzielność i dobra organizacja pracy,
– łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, w tym
zarządzania nim,
– sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
– aktywność sprzedażowa i nastawienie na wynik.
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
– planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału
w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań
związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek
samorządu terytorialnego).
– motywowanie pracowników do wykonywania zadań.
– realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie
raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych.
– prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
– prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
– promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych.
– pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie
doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz
negocjowanie warunków współpracy zapewniające Bankowi największą efektywność finansową.
– nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału.
– prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej.
– nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału.
– obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych,
przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu.
– Udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową.
Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew
w terminie do dnia 30 września 2023 r.
Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku”.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno –Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.