Zarząd Banku Spółdzielczego w Sochaczewie zawiadamia, że w dniu 12 czerwca 2025 r. o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Hotelu „CHOPIN” w Sochaczewie przy ul. Traugutta 21 odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Sochaczewie
Proponuje się następujący porządek obrad:
- Otwarcie Zebrania i wybór Przewodniczącego Zebrania.
- Wybór Sekretarza Zebrania, przyjęcie regulaminu i porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z Zebrania Przedstawicieli z dnia 20.06.2024 r.
- Wybór Komisji Mandatowo – Wyborczej, Komisji Uchwał i Wniosków oraz Komisji ds. odpowiedniości.
- Zgłaszanie kandydatów na członka Rady Nadzorczej BS w Sochaczewie na kadencję 2022-2026 (wybór uzupełniający).
- Przedstawienie Sprawozdania z działalności Banku za okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. wraz z informacją z wykonania uchwał i wniosków Zebrania Przedstawicieli z 2024 r.
- Przedstawienie składów Komisji po ukonstytuowaniu oraz protokołu Komisji Mandatowo – Wyborczej z ustalenia frekwencji.
- Przedstawienie:
- Sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej Banku za 2024 r.,
- Oceny stosowania Zasad Ładu Korporacyjnego i ładu wewnętrznego w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie,
- Raportu z samooceny adekwatności regulacji wewnętrznych dotyczących funkcjonowania Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Sochaczewie oraz skuteczności jej działania w 2024 roku,
- Raportu Rady Nadzorczej z oceny funkcjonowania Polityki wynagradzania w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie w 2024 r.,
- Sprawozdania Niezależnego Biegłego Rewidenta z badania rocznego sprawozdania finansowego Banku za 2024 r.,
- projektu Kierunków rozwoju działalności gospodarczej, społecznej i kulturalnej BS
w Sochaczewie w 2025 r.,
- Przedstawienie przez Komisję Uchwał i Wniosków wniosków skierowanych do Zebrania Przedstawicieli przez Zebrania Grup Członkowskich.
- Dyskusja nad przedstawionymi sprawozdaniami, raportami, wnioskami oraz projektem kierunków rozwoju Banku.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego Banku za 2024 r.,
- zatwierdzenia Sprawozdania z działalności Banku za okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.,
- udzielenia absolutorium członkom Zarządu Banku za 2024 rok:
- p. Kazimierzowi Majewskiemu – Prezesowi Zarządu,
- p. Arturowi Jaworskiemu – Wiceprezesowi Zarządu,
- p. Magdalenie Bolimowskiej – Wiceprezes Zarządu,
- p. Katarzynie Zarzyckiej – Wiceprezes Zarządu.
- zatwierdzenia Sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego
w Sochaczewie za 2024 r., - oceny adekwatności regulacji wewnętrznych dotyczących funkcjonowania Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Sochaczewie oraz skuteczności jej działania za 2024 rok,
- przyjęcia Kierunków rozwoju działalności gospodarczej, społecznej i kulturalnej Banku Spółdzielczego w Sochaczewie w 2025 r.,
- podziału nadwyżki bilansowej za 2024 r.,
- oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań jaką Bank może zaciągnąć,
- oceny polityki wynagradzania w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie za 2024 rok,
- przyjęcia Regulaminu działania Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego
w Sochaczewie, - wyboru Delegata na Zjazd Delegatów Związku Rewizyjnego Banków Spółdzielczych w Poznaniu.
- Prezentacja kandydatów na członka Rady Nadzorczej.
- Przedstawienie przez Komisję ds. odpowiedniości rekomendacji w zakresie oceny odpowiedniości kandydatów na członka Rady Nadzorczej.
- Podjęcie uchwał w sprawach indywidualnych ocen odpowiedniości kandydatów na członka Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Sochaczewie.
- Przeprowadzenie wyboru uzupełniającego do Rady Nadzorczej Banku. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wyboru uzupełniającego do Rady Nadzorczej Banku na kadencję 2022-2026.
- Podjęcie uchwały w sprawie zbiorowej oceny odpowiedniości Rady Nadzorczej Banku Spółdzielczego w Sochaczewie.
- Rozpatrzenie zgłoszonych wniosków.
- Zamknięcie obrad.
W przypadku braku kworum, tj. obecności mniej niż 50% uprawnionych do głosowania niniejsze zawiadomienie należy traktować jako zawiadomienie o drugim terminie Zebrania Przedstawicieli, zwołanym na dzień 12 czerwca 2025 r. o godzinie 10:30.
Zebranie zwołane w drugim terminie jest zdolne do podejmowania uchwał bez względu na liczbę obecnych przedstawicieli.
Ponadto zawiadamiamy, że w dniu 29 czerwca 2025 r. w Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym zostaną wyłożone do wglądu następujące dokumenty:
- Sprawozdanie z działalności Banku za okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.,
- Sprawozdanie finansowe Banku za 2024 r.,
- Sprawozdanie z wykonania uchwał i wniosków podjętych przez Zebranie Przedstawicieli w dn. 20.06.2024 r.,
- regulacje wewnętrzne dotyczące funkcjonowania Rady Nadzorczej,
- projekty uchwał jakie mają być podjęte przez Zebranie Przedstawicieli;
- protokół z Zebrania Przedstawicieli z dnia 20.06.2024 r.
Osoby mające zamiar kandydować do Rady Nadzorczej Banku w ramach wyborów uzupełniających (wybór 1 członka Rady) proszone są o wypełnienie Formularza oceny odpowiedniości zamieszczonego na stronie Banku www.bssochaczew.pl w Strefie udziałowca i dostarczenie go do sekretariatu Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18 wraz z wymaganymi załącznikami (dokumenty potwierdzające uzyskanie wykształcenia lub uprawnień, ukończenia szkoleń, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości) do dnia 05.06.2025 r. lub przesłanie formularza i załączników w tym terminie mailem na adres rada@bssochaczew.pl.
W Strefie udziałowca zamieszczone są także Kryteria odpowiedniości członka Rady Nadzorczej,
z którymi należy się zapoznać.
W przypadku problemów z wypełnieniem formularzy prosimy o kontakt z Zespołem Organizacyjno – Administracyjnym Banku pod nr telefonu 46 862 21 96 wew. 39.