Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Specjalista ds. Zgodności
Rodzaj umowy:
Nasze wymagania:
Wykształcenie:
- wyższe ekonomiczne lub prawnicze;
Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:
- minimum 3 letnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej lub w sektorze finansowym, w obszarze: kontroli/audytu wewnętrznego, ryzyka braku zgodności lub innych ryzyk występujących w działalności Banku;
Cechy osobowe:
- odpowiedzialność, zaangażowanie,
- samodzielność i niezależność w myśleniu i działaniu,
- łatwość formułowania wniosków i ocen,
- łatwość wypowiedzi w mowie i piśmie,
- umiejętność współpracy, etyczność
Dodatkowe umiejętności i uprawnienia:
- certyfikaty z zakresu compliance i kontroli w Banku,
- doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i analiz,
- wiedza z zakresu regulacji sektorowych.
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
- Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku.
- Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
- śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
- dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp,
- ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych.
- Wykonywanie w ramach systemu kontroli wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS.
- Sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej.
- Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku, Rady Nadzorczej oraz Komitetu Audytu.
- Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.
Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew
w terminie do dnia 16 maja 2025 r.
Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Obowiązek informacyjny