Praca w naszym Banku

Dołącz do nas i buduj z nami historię

Praca w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie zapewni Ci:

 

– stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
– przyjazne środowisko pracy,
– dobre warunki socjalne,
– Pracowniczy Program Emerytalny,
– Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie, ul. Władysława Reymonta 18, 96-500 Sochaczew na stanowisko Specjalista ds. Zgodności

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę

Nasze wymagania:

Wykształcenie:

  • wyższe ekonomiczne lub prawnicze;

Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

  • minimum 3 letnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej lub w sektorze finansowym, w obszarze: kontroli/audytu wewnętrznego, ryzyka braku zgodności lub innych ryzyk występujących w działalności Banku;

Cechy osobowe:

  • odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • samodzielność i niezależność w myśleniu i działaniu,
  • łatwość formułowania wniosków i ocen,
  • łatwość wypowiedzi w mowie i piśmie,
  • umiejętność współpracy, etyczność

Dodatkowe umiejętności i uprawnienia:

  • certyfikaty  z zakresu compliance i kontroli w Banku,
  • doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i analiz,
  • wiedza z zakresu regulacji sektorowych.

Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
  • Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku.
  • Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
    • śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
    • przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
    • dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp,
    • ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych.
  • Wykonywanie w ramach systemu kontroli wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS.
  • Sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej.
  • Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku, Rady Nadzorczej oraz Komitetu Audytu.
  • Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej.
Oferujemy zatrudnienie w  oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.

Osoby spełniające powyższe wymagania, zainteresowane pracą prosimy o przesłanie CV i listu
motywacyjnego e-mailem na adres: centrala@bssochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
ul. Władysława Reymonta 18
96-500 Sochaczew

w terminie do dnia 16 maja 2025 r.

Na składanych ofertach prosimy o załączenie podpisanej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie
oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Obowiązek informacyjny

      Lokalizacja

      Ułatwienia dostępu