• 23 września 2020
  • 14:30

Moje ID – potwierdź tożsamość w naszym Banku

Klienci Banku Spółdzielczego w Sochaczewie mogą potwierdzać swoją
tożsamość online za pomocą usługi mojeID.

MojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z serwisu bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – Klientowi Banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, Klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną.

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/

Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

Możliwości oferowane przez mojeID

  • Potwierdzenie tożsamości
    • W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
  • Logowanie do istniejącego konta
  • Autoryzacja operacji

Korzyści

  • Łatwiejszy dostęp
    • Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
  • Bezpieczeństwo
    • Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
  • Użyteczność
    • Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

Zastosowanie

  • Usługi publiczne
    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
  • e-Commerce – Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu); Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
  • Energetyka – Rejestracja wniosku/formularza; Przedłużenie umowy; Dostęp do portalu klienta
  • Medycyna – Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych; Zakup leków przez internet
  • Media – Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo; Opłacanie abonamentu
  • Ubezpieczenia – Sprzedaż polisy przez internet; Odnowienie polisy (Direct)

Jak aktywować profil zaufany – mojeID

    Lokalizacja